منتدى سويت

اهلا بك عزيزى الزائر ارجو منك التسجيل
والانضمام معنا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى سويت

اهلا بك عزيزى الزائر ارجو منك التسجيل
والانضمام معنا

منتدى سويت

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى سويت

العاب برامج فوتوشوب اخبار ابتكارات اختراعات

2 مشترك

ذكاء الصعايدة ................ جامدة موووت ..... !!!!

تصويت

موضوع حلوة ولا

[ 0 ]
    ذكاء الصعايدة ................ جامدة موووت ..... !!!! I_vote_rcap0%ذكاء الصعايدة ................ جامدة موووت ..... !!!! I_vote_lcap [0%] 
    [ 0 ]
    ذكاء الصعايدة ................ جامدة موووت ..... !!!! I_vote_rcap0%ذكاء الصعايدة ................ جامدة موووت ..... !!!! I_vote_lcap [0%] 
    [ 0 ]
    [ 0 ]

مجموع عدد الأصوات: 0
    التصويت مغلق
    AHMED2010
    المدير العام
    المدير العام

ذكاء الصعايدة ................ جامدة موووت ..... !!!! Empty ذكاء الصعايدة ................ جامدة موووت ..... !!!!

مُساهمة من طرف AHMED2010 الجمعة يونيو 11, 2010 2:11 am

بسم الله الرحمن الرحيم

ذكاء الصعايده

سئلوا صعيدى : ليه جتلت أبوك
    الصعيدى : كانوا عاملين رحلة للأيتام , كنت عايز اروحها
    المحققين : طب ليه جتلت عمك ؟
    الصعيدى : كنت عايز ابن عمى يسافر معايا
    المحققين : طب ليه كنت عايز تنتحر
    الصعيدى : أصلهم لغوا الرحلة

--------------------------------------------------------------------------------

مجموعة صعايدة عملوا عصابه و قرروا يسرقوا بنك
    زعيم العصابه : محمدين يدخل البنك و يستخبى فى دورة المياه لحد ما البنك يقفل .. و بعدين يشيل الجريليه بتاعت التكييف
    بعد كده نخش كلنا من فتحة التكييف و نكسر الخزنه و ناخد الفلوس
    لما نطلع من البنك حنلاقى الحارس نروح جتلينه و نهرب بالفلوس .. فاهمين يا رجاله
    العصابه : فاهمين يا رييس
    المهم جت ساعة الصفر و فعلا راح محمدين البنك و استخبى فى دورة المياه
    و فتح لهم .. و دخلوا .. و فتحوا الخزنه .. و لما خرجوا من البنك ملاقوش الحارس .. فضلوا يستنوه ساعة .. ساعتين لكن الحارس ماجاش
    رئيس العصابه : مافيش فايدة يا رجالة يلا نرجع الفلوس الخزنه الخطة فشلت

--------------------------------------------------------------------------------

صعيدى فى الجيش واقف تشريفة و فيه ضيف كبير جاى يزور الوحدة فالقائد بيديلهم التعليمات الأخيرة
    القائد : أول الضيف ما يدخل تضربوا 21 طلقة تحية للضيف .
    الصعيدى : و لو الضيف مات من أول طلقة نكمل برضه ؟؟!!

واحد صعيدي سمع عن الموبايل قال لأبوه عايزك تشتريلي موبايل يابوي..
    أشتريلك بشرط .. انك تركب اخواتك معاك !!!

في واحد عايز ينتحر رمى نفسه قدام عربيه زعق عليه صاحب العربيه بتعمل كدا ليه رد عليه عايز انتحر قال طيب ماتطلع اي عماره وتنط قال ياسلاااام عايزني امووت

مرة أربعة بلدياتنا راحوا فرح ..الأول:نقط بخمسة جنيه و ضرب طلقة رصاص..الثانى: نقط بعشرة جنيه و ضرب طلقتين
    الثالث:- نقط بخمستاشر جنيه و ضرب تلت طلقات..أبوهم الراجل الكبير بقى عايز يعمل منظر راح منقط ب ميه و رمي قنبلة

واحد بلدياتنا بيهرج مع مراته فرماها من الدور العاشر فطلعت قالت له والله ما انا لاعبة معاك تانى

مره واحد أسكندرانى ماشى على البحر لقى جماعة صعايده بيهتفوا ،هريدى يابطل-- هريدى يا بطل، ولما سأل عن السبب أجابوا: أحسن واحد عندكم يقدر يغطس قد أيه، فقالهم: حوالى ثلاث دقائق، فقالوا هريدى غطس من ثلاث أيام و لسه مطلعش

واحد معدى لقى ناس بتهيص قوى قالوهم فية اية.. قالوله فى واحد بلدياتناعايز ينط من سطح العمارة..هم خلاص انا طالعلة... طلعلة وقاله عايز تنتحر لية... بلدياتنا قاله اصل انا غبى وكل الناس بتقول علي غبى .. راح الراجل قايله هاقولك فزوره لو حلتها ماتبقاش غبى .. حاجة اسمها زى شكلها .. بلدياتنا : ماخبرش .. الراجل:البيضة اقولك واحدة تانية .. حاجتين اسمهم زى شكلهم .. بلدياتنا :ماخبرش .. الراجل: بيضتين اقولك واحدة تانية بسيطه و سهله .. حاجة كبيرة وسودة وبتجيب لبن واسمها جاموسة .. بلدياتنا 3 بيضات

اتنين بلدياتن فكرو يلعبوا شطرنج،،، الملك ضرب نفسه بالنار

واحد صعيدي وواحد امريكي وواحد ياباني تايهين في الصحراء بقالهم ثلاثة ايام وفجأة ظهرلهم الجني وقال كل واحد فيكم ليه طلب واحد بس
    الامريكي قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه
    الياباني قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه
    راح الصعيدي قاله واه هما سبوني لوحدي هاتهم لي تاني

واحد صعيدي مكلف بتفجير نفسه بين الاسرائيليين راح عمل بروفة بين أهله قبلها بيوم

ههههههههههههههههههههههههههههه
    AHMED2010
    المدير العام
    المدير العام

ذكاء الصعايدة ................ جامدة موووت ..... !!!! Empty رد: ذكاء الصعايدة ................ جامدة موووت ..... !!!!

مُساهمة من طرف AHMED2010 الجمعة يونيو 11, 2010 2:13 am

عايز ردوددددددددددددددددددد
    Admin
    عضوء مبتداء
    عضوء مبتداء

ذكاء الصعايدة ................ جامدة موووت ..... !!!! Empty رد: ذكاء الصعايدة ................ جامدة موووت ..... !!!!

مُساهمة من طرف Admin الجمعة يونيو 11, 2010 5:45 am

هههههههههههههههههههههه
    والله نكت جميلة بس ماتحددش
    حد
    علشان حرام
    (الصعايدة)

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 19, 2024 10:41 am